Використовувати мультимедійні програми та опрацьовувати мультимедійні дані можна лише за наявності в комп’ютері відповідного обладнання.
Мінімальний набір мультимедійного обладнання складається зі звукової карти (плати, що приєднується до материнської плати), до якої через відповідну панель системного блока під’єднується акустична система (колонки), та накопичувача для оптичних дисків. Звук, який чує користувач комп’ютера, — результат роботи двох взаємопов’язаних компонентів: звукової карти та акустичної системи. Їхній добір залежить від потрібної якості звука та сфери використання ПК (ігри, домашній мультимедійний центр, домашній кінотеатр для перегляду DVD відео тощо). Проте якість
відтворення звуку залежить не лише від пристроїв, а й від програмного забезпечення.
До ширшого комплекту мультимедіа системи належать відеокамера, відеомагнітофон, цифрова фотокамера тощо. Фізичне під’єднання зазначених пристроїв має супроводжуватися встановленням відповідних програм — драйверів (від англ. to drive — керувати, вести), які керують роботою периферійних пристроїв комп’ютера. Як правило, відповідні драйвери розміщуються на CD дисках і входять до комп
лекту під час продажу пристрою, оскільки кожен тип зовнішнього пристрою має індивідуальний драйвер. Створюючи мультимедійний центр, слід пам’ятати, що ефективна робота на комп’ютері з відео та графікою потребує особливих характеристик процесора, оперативної пам’яті, жорсткого диска.
Які особливості має відтворення презентації за допомогою інтерактивної дошки?
У випадку, коли презентація розробляється для демонстрації в аудиторії, для її відтворення, як правило, використовують не екран монітора, а великий настінний екран, плазмову панель чи інтерактивну дошку. Відтворення презентації за допомогою інтерактивної дошки не можливе без використання мультимедійного комп’ютерного проектора.


Разом з тим функції інтерактивних дошок набагато ширші. В комплект поставки входить спеціальне програмне забезпечення, за допомогою якого можна, наприклад, на уроці математики за декілька хвилин побудувати складну геометричну фігуру, здійснити її поворот тощо; на уроці географії — завантажити звичайну чи контурну карту, детально розглянути певну область (для цього достатньо одного простого дотику руки), отримати з Інтернету невідстрочене у часі пояснення; на уроці біології — підключити
до комп’ютера цифровий мікроскоп та вивчати будову клітини, при цьому можна записувати дії користувача та створювати відеокліп, що є зручним під час проведення презентацій навчального характеру тощо. Крім того, сучасні інтерактивні дошки — чудовий засіб для проведення мозкової атаки чи планування командної роботи над проектом, оскільки всі ідеї, що записуються під час проведення обговорення, зберігаються в комп’ютері. До деяких моделей інтерактивних дошок пропонуються пульти для голосування, за допомогою яких можна оцінити презентацію, доповідь, проблемну ситуацію тощо, пройти тестування з невідкладеним аналізом відповідей, голосуванням здійснити рольовий розподіл під час організації групової роботи в проекті тощо.
Практическая часть урока
В наличии есть компьютер, колонки, проектор, мультимедийная доска.
Ваша задача собрать мультимедийное оборудование для презентационного мероприятия, настроить проектор, проверить воспроизведение звука, "прогнать" презентацию, содержащую видеоролик, звуковое сопровождение.
Комментариев нет:
Отправить комментарий